RTÜK, “TÜGVA’yı aşağıladığı” gerekçesiyle Halk TV’ye ceza verdi!

RTÜK Üstteki Kurul Üyesi Okan Konuralp, RTÜK’ün “TÜGVA’yı aşağıladığı” gerekçesiyle Ahali Tv’ye para cezası kestiğini duyurdu.

RTÜK, “TÜGVA’yı aşağıladığı” gerekçesiyle Halk TV’ye ceza verdi!

Radyo ve Televizyon Üstteki Kurulu (RTÜK), Millet TV’ye Türkiye Gençlik Vakfı (TÜGVA) ile ilgili yaptığı yayınlar sebebiyle canice kesti.

Gelişmeyi duyuran RTÜK Üstteki Komite Üyesi Okan Konuralp, Twitter hesabından yaptığı paylaşımda cezanın nedeninin “TÜGVA’nın aşağılanması” olduğunu belirterek şu ifadelere yer verdi:

“RTÜK, TÜGVA’yı küçük düşürdüğü/aşağıladığı/ kötüleme attığı gerekçesiyle HalkTv’ye para cezası verdi. RTÜK’ün, TÜGVA kararına, Sayın Taşçı ile birlikte karşı oy kullandık. RTÜK’ün “incinmiş” bir TÜGVA için gösterdiği hassasiyeti işsiz gençlerimizin takdirine bırakıyorum.”

RTÜK, TÜGVA’yı minik düşürdüğü/aşağıladığı/ kötüleme attığı gerekçesiyle HalkTv’ye para cezası verdi. RTÜK’ün, TÜGVA kararına, Sayın Taşçı ile birlikte karşı oy kullandık. RTÜK’ün “incinmiş” bir TÜGVA için gösterdiği hassasiyeti işsiz gençlerimizin takdirine bırakıyorum.

— Okan Konuralp (@okonuralp) October 27, 2021

AKP’li Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın oğlu Bilal Erdoğan’ın yönetiminde olduğu TÜGVA’nın adı, son günlerde çoğu kez devlet içinde kadrolaşma iddialarıyla anılıyor.

Yorum yapın

SMM Panel PDF Kitap indir